Přemýšlíte, jak prostřednictvím vašeho webu dosahovat stabilního a vysokého profitu? Pak byste se měli seznámit s principem jeho SEO – optimalizace. Tato metoda online marketingu si klade za cíl přivést na vaši platformu co největší počet návštěvníků z řad vašich cílových skupin a udělat z nich platící klienty. Technickým, obsahovým a odkazovým zdokonalením se www stávají miláčkem fulltextových vyhledávačů i lidí. Máme pro vás ukázku tří SEO zlepšováků. Zjistěte, jestli na vašich stránkách hrají ve váš prospěch.  

SEO – optimalizace vylepšuje vaši URL

Pokud ještě nemáte adresu pro váš budoucí web, dobře si ji promyslete. V rámci SEO bývá někdy výhodnější použít v ní místo jména firmy výstižný název vašich služeb. Současně dbejte na její dobrou zapamatovatelnost. Jako pomůcku si představte situaci, že po vás bude webová adresa vyžadována po telefonu. Pokud si ji volající zaznamená s chybami, potřebujete něco srozumitelnějšího. Další metou SEO – optimalizace je dostat do názvu vašich stránek vhodné klíčové slovo, které vaši potenciální klienti píší do fulltextového vyhledávače, aby se jim zobrazily společnosti s nabídkou podobnou té vaší.

Díky uvedeným opatřením dosáhnete na lepší post ve vyhledávačích, na nějž kliká více uživatelů. S rostoucím počtem návštěvníků má pak šanci stoupat i konverze vašich stránek. Máte-li už doménu registrovanou, aniž by zmíněným kritériím vyhovovala, mohou vám experti jako dílčí krok při SEO – optimalizaci navrhnout lepší pojmenování www a starou url na ně přesměrovat.

Řady klientů rozmnoží SEO – optimalizace prostřednictvím odkazů

Profesionálové, kteří se zabývají SEO – optimalizací, využívají ke zvýšení návštěvnosti a konverze stránek také sílu vašeho odkazového profilu. Ten se skládá ze souboru vnějších linků, které přivedou uživatele po kliknutí třeba do vašeho e-shopu. Zpětné odkazy vznikají dílem při registraci do firemních online katalogů, kde si vás mohou zájemci najít podle oboru podnikání. Další slibný prostředek, jakým experti na SEO – optimalizaci budují vaši odkazovou síť, spočívá ve zveřejňování článků na portálech, kde se řeší témata z vašeho odvětví. Takovéto PR vyžaduje kvalitní stylistické a gramatické zpracování ideálně s použitím klíčových slov. Kontext by měl reagovat na potřeby možných klientů. Měl by zodpovídat jejich otázky, nabízet jim řešení a poskytovat odborné know-how. Pokud je námět zaujme, rádi využijí prokliky umístěné v textu, aby si na vašem webu opatřili další informace a případně nakoupili. Tím se opět boostruje vaše webová konverze.

Kdo přistane na vaší Landing Page, měl by se stát zákazníkem

Na většině webů by neměla scházet takzvaná Landing Page. Účelem této stránky je přimět návštěvníka k nějaké akci. Proto se při SEO – optimalizaci plní obsahem, který lidi ke konverzi motivuje. V podstatě se tu kombinuje výstižný popis nějakého vašeho produktu s prodejními argumenty. Vše se pak ukončuje CTA neboli výzvou k akci typu “Využijte limitovanou slevu”, “Stáhněte si návod gratis” nebo “Zašlete nám nezávaznou poptávku”. Formulace CTA se odvíjí od typu akce, která vašemu byznysu vyhovuje. K provedení kýžené aktivity slouží návštěnkům i praktická tlačítka. Výslednou konverzi vaší Landing Page si specialisté na SEO – optimalizaci pravidelně měří a pokud je to možné, tak ji neustále zvyšují. Snaží se zkrátka co nejvíce návštěvníků transformovat na vaše platíci klienty. Není-li Landing Page součástí vaší platformy, doporučujeme ji doplnit.

SEO – optimalizace samozřejmě není jen o chytlavém url, bezvadném odkazovém profilu a existující Landing Page. Specialisté vylepší vaše stránky komplexně, ale s těmito třemi tipy už dokážete částečně posoudit, jak si vaše webovky v moři konkurence stojí. Máte-li další otázky, rádi vám poradíme, když nás oslovíte přes komentáře.

Barbora Janošková